Facefix igen :P Hur kan det va så kul? xD

Tja!

För ett par dagar sen satt jag och Marcus och löjlade oss i min cam :P Fattar inte varför det är så kul? xD
Aja nu laddar jag iaf upp bilder vi tog.. Blir inte alla men de bästa godbitarna e med :P

Se och le:


                           Börjar lite försiktigt :P


                    Men hahahaha BALLONGHUVUD xD


                                         HIHIHIHI


                        Det kommer bli värre :P


                                         Snyggve ;)


          HAHAHAHA varför är det bara jag på bilderna typ? xD


                                          Biff ;)


                          HAHAHAHA fan va ful! xD


                         HAHAHAHAHA vem är det? xD


                Världens fulaste fejs och största kallufs? xD


      AAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!


Aja det fick duga xD Nu kan inte Marcus klaga på att det bara är löjliga bilder på han uppladdade längre :P
Glöm inte titta in ifall vi börjar på katamaranprojektet igen, det börjar ju närma sig ;)

Ha det gött till nästa gång och kommentera gärna
//S&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0