Test igen!

Hallo!
Idag var det dags att testa katamaranen med motorn!
Allt började bra för vi fick låna en båtkärra av Marcus farsa vilket gjorde det extremt mycket lättare och smidigare att ta ner katamaranen till vattnet.
Efter vi fått den i vattnet så kollade vi om det läckte någonstans... gissa vad?... ...INTE EN DROPPE!! ;)

Sen startade vår grymma motor på första försöket så vi var helt uppspelta över att det hittills gått felfritt :P
Katamaranen gick helt perfekt i vattnet och det var absolut ingan problem att svänga, den uppförde sig precis som vilken annan båt som helst. Det var en grej vi tänkt på att eftersom den har två skrov tänkte vi den skulle vara konstig att svänga med men, inga problem där ;)

SEN... ...skulle vi dra på lite... ...FAN!!... ...då lossnade det jävla motorfästet eftersom, dumma som vi är, bara hade satt dit den med två skruv i röten plyfaskiva.
MEN... som tur var så hann jag få tag i motorn i sista sekunden innan den plaska i vattnet :P
Skit motorfäste!!!
Eftersom vi va så jävla säkra på att allt skulle gå perfekt så tog vi inte med några åror... <--- idioter
Så vi fick ta det söndriga motorfästet och paddla till närmsta bryggpåle (eftersom vi inte ens kommit förbi bryggans längd -.-) och sen putta oss in till land...

A här har ni i alla fall lite bilder ni kan skratta åt...


                   Detta var innan allt gick åt helvete ...


                 Jag var hur nöjd som helst innan all skit...


  Ögonblicket då motorfästet lossnade men som tur var slängde jag
  mig efter motorn och fick precis tag i den :P


                           Motorn räddad av mig :D


Ja, så vi har i alla fall ställt upp motorn hos farfar igen nu så får vi fortsätta någon annan dag.

Ha det så jävla bra så länge och hoppas ni inte skrattat för mycket nu ;)
// S&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0