Täta ännu mera!! :P

Heeej!
Ja idag så åkte jag och Marcus till bygg-max igen och köpte 2st fogskum :D
Ja det var ju så att katamaranjäveln läckte in när vi hade tätat med silikonet och för att täta riktigt så tätade vi ju med plast som ni vet ;) Men nu bestämde vi oss för att vara riktigt säkra på att skiten inte läcker så vi tätade från insidan med fogskum också :P

Ja nu kommer bilden att se så amatörmässig ut så det är inte sant men det var faktiskt så att vi tätade bara i kanten i början så som vi skulle göra. Men sen hade vi typ 1½ flaska kvar så vi tänkte: Mer är bättre! :P
Så vi bara körde på och sprutade på så mycket vi kunde haha xD

A det blev i alla fall så här :P :


 Lite mycket kanske men nu ska det i alla fall bannemig vara tätt! :P


         A sen la vi presenning över ifall det blev dåligt väder ;)

Det var det vi gjorde idag :P Tog inte så lång tid men det räckte tyckte vi.
Glöm inte slänga in en kommentar om vad ni tycker och tänker om projektet ;)

Ha det gött så länge!
// S&M

Kommentarer
Postat av: Tess

Var med i min tävling på bloggen :) Du kan vinna en helårsprenumeration på valfri tidning :)

Tävlingen avslutas på söndag, så passa på att vara med innan den tar slut.



http://killmee.blogg.se/category/tavlingar.html

2009-11-18 @ 11:37:46
URL: http://killmee.blogg.se/
Postat av: embla

Jag älskar att blogga, men det jag älskar mest när när folk ger en härliga kommentarer. :)

Så vad gillar du mest med att blogga?

2009-11-18 @ 19:48:06
URL: http://givemeall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0