Fult :P

Hej!
Skulle egentligen bli bilder på annat idag men igår hände nåt fult så va tvungen att göra ett inlägg om det...
A i alla fall så va jag och Marcus i onsala och skulle till Willys i Hede för att träffa Hampus för jag skulle låna en sak av han. Så när vi kom fram till när vi skulle svänga på motorvägen mot GBG så skulle jag självklart tänka på annat och svänga på mot Fjärås -.- Självklart fanns det ingen avfart förrän i Fjärås heller så det blev helt plötsligt en 3 mils omväg bara för att jag skulle klanta mig :P Typiskt xD

En video man ser typ inget men ändå :P



Aja det var det ni fick idag :P Kolla in imorrn!

Byebye
// S&M

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; ne de va inte därför, hahaha ^^

fast de är bättre nu, ont i huvudet bara :/

kram beccciiiisss

2009-11-24 @ 22:59:28
URL: http://rebeccaaaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0