Fejsfixfjant :P

Haj!
Idag blir det ett inlägg om när jag höll på och fjantade mig med min gamla mobil :P
Höll faktiskt på och fjantade mig med fejsfixarn på den :P

Bilder:


                                       Wääähhh!! :P


                                  Asgarv HAHA

HAHA så här kommer bloggen vara nu under vintern :P Hmm undrar om några fans kommer försvinna :P
I alla fall så GLÖM INTE att vi är tillbaka med projektet efter vintern så ni trogna fans som gillar bloggen men inte gillar pårt nya upplägg, glöm inte kika in efter vintern i så fall ;)

och glöm inte kommentera om du har något på hjärtat ;)

Bye så länge
// S&M

Kommentarer
Postat av: charlotte storck

rolig blogg ;D

2009-11-23 @ 13:16:23
URL: http://charlottestorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0