Dricka :D

Hej!
Idag blir det ett inlägg om när Jag, Marcus och hans flickvän hade hemmakväll hos mig för ett tag sen då vi satt och drack och lira guitarr hero och fjantade oss. Bilderna är resultatet av allt fjanteri xD

Se och le ;)


   Började med en helt fucked up bild på Marcus xD


             Sen en vild bild på mig :P


Sen blev Marcus flickvän ledsen av någon anledning så istället för att
trösta henne så härmar han henne och fular sig så var jag tvungen
att ta ett kort xD


                             Ja... härma henne xD


                 Härlig bild som avslutning på kvällen ;)

Ja det var en kul kväll även om det bara var lite hemma myskväll ;)

Glöm inte kommentera ;)

BYEBYE
// S&M

Kommentarer
Postat av: azra

fin header :D

2009-11-28 @ 22:52:37
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0